Czy początki są najtrudniejsze? + TMI BOOK TAG

Hej! 
Witam Was na moim blogu, jak już mogliście się zorientować, będzie on o książkach :P
Ja mam na imię Kinga, ale jednak będę się przedstawiać jako Ana ;) Takie przyzwyczajenie od pierwszych blogów. Uwielbiam czytać książki, jak i fanfiction, oglądać filmy, jęczeć (bo śpiewem tego chyba nazwać nie można), mam idoli i idolki, a jedynym sportem jaki lubię jest piłka nożna :D Moimi ulubionymi kolorami są pastele i może już Was zanudzać.
A tak jeszcze odpowiadając na pytanie w tytule posta: Tak, początki są najtrudniejsze (w moim przypadku dlatego, że nigdy nie wiem, co napisać), ale dzięki nim można zapoczątkować coś pięknego :)
To teraz, żeby urozmaicić tego posta, zrobię TMI Book Tag, do którego sama się nominowałam ;)
1. Która postać fikcyjna ma najlepszy gust? 
Ta... I pierwszą postacią jaka mi przyszła do głowy jest oczywiście Izzy z Darów Anioła, ale nie chcę się powtarzać, i mam problem.... To dam Elizabeth z powieści Jane Austin ''Perswazje'', chyba może być :P
2. Twoje fikcyjne zauroczenie? 
Ale, że tak jedno...? To ja nie potrafię.... Także pozwolę sobie wymienić więcej: Na pewno Ash z trylogii ''Żelazny Dwór'', Draco Malfoy z Harry'ego Potter'a, Jace i Sebastian z Darów Anioła, nie mogłoby się obejść bez pana Darcy'ego i pana Bingley'a od Jane Austin, i mogłabym tak długo jeszcze wymieniać <3
3. Czy kochałaś kiedyś postać, a później zaczęłaś ją nienawidzić?
Eeee... Nic nie przychodzi mi do głowy... Chociaż może tak trochę Isabellę z ''Opactwa Northanger'' Jane Austin, ale nie żebym ją od razu kochała i nienawidziła, tylko lubiła i mniej lubiła.... Natomiast w drugą stronę kilka razy miała, np. Sebastian z DA :)
4. Największa książka na twojej półce?
''Ilustrowany atlas świata dla dzieci'' i ''Atlas Wszechświata dla dzieci'' są jak dwie moje głowy :P
5. Najcięższa książka na twojej półce?
''Podróże Marzeń'' i ''Polska. Podróże Marzeń''... czy ja wszystko mam do kompletu? Do tej pory nawet nie zdawałam sobie sprawy :D
6. Masz jakieś książkowe plakaty?
Kiedyś od książki o Zac'u Efronie i Jonas Brothers, ale teraz nie.
7. Masz jakąś książkową biżuterię?
Mam ten wisiorek, który moja ukochana Izzy dostała od Magnusa (Dary Anioła)
8. Książkowa para, której kibicujesz?
Malec to życie! <3 To tak głównie, ale jeszcze kilka :D
9. Ulubiona seria książkowa?
Eeee... Dary Anioła, Percy i Olimpijscy Herosi, ale żeby być też oryginalniejszym to seria Alfreda Szklarskiego o Tomku Wilmowskim <3
10. Ulubiony soundtrack z ekranizacji?
W Harry'm jest świetny soundtrack, w całej serii, a jeśli mogę to jeszcze dam z gry, kocham soundtrack z ''Wiedźmina 3''
Taką jakąś dziwną wersję tego tagu znalazłam XD
A teraz kończę, bo już od jakiegoś momentu trwa ''Książka Nocą'' ;)

Komentarze

  1. Moje pierwsze fikcyjne zauroczenie miało miejsce dzięki "Atramentowemu Sercu". Tak, był tam taki jeden... oj był.
    Lubię książkową biżuterię, udało mi się zdobyć czasozmieniacz Hermiony :D
    Nie mam pojęcia o Darze Anioła, a z wszystkich podanych powieści znam tylko Harrego :) Mimo to świetny Tag i dobry początek.
    Pozdrawiam
    Jadwiga z Zajęczej Nory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Ja osobiście DA kocham i mogę szczerze polecić <3
      Oooo... Czasozmieniacz <3 To naprawdę udało Ci się upolować cudo *-*

      Usuń
  2. Witam koleżankę w Blogosferze ;P Fakt, początki są trudne ;) Jak to się stało, ze jeszcze nie trafiłam na ten TAG nigdzie? :O No cóż, zawsze musi być ten pierwszy raz.
    Jeśli mogę dać Ci małą radę, to wyrównywanie do prawej strony jest raczej męczące dla czytających :) O wiele lepiej się czyta, gdy tekst jest albo wyrównany do prawej, a najlepiej wyjustowany :) Tak na przyszłość :P.
    Magnus i Alec <3 A zwłaszcza Magnus! Najpierw oglądałam film, i gdy na tej imprezie wystąpił w bokserkach od razu mnie oczarował, a po przeczytaniu książek polubiłam go całym serduchem :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia!
    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY TAG I SUPER POST!😍
    AWW DRACO KOCHAMM GO💚 NAJ NAJ NAJLEPSZA POSTAĆ KSIĄŻKOWA JAKĄ ZNAM❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz