Kto, kogo, co?!, czyli K.L.U.C.Z. TAG

 Dzisiaj, jak i jutro, przychodzę do Was z postem andrzejkowym (wiem troszku będą one spóźnione, ale niestety się nie wyrobiłam). Na początek postanowiłam zrobić (coś może nie jakoś bardzo andrzejkowego, ale tak mi się z nimi skojarzyło) K.L.U.C.Z. TAG by KittyAilla . Jeśli nie wiecie na czym on polega odsyłam do koleżanki po fachu :P 
 Chciałam jeszcze tylko powiedzieć, że założyłam stronę na Facebooku, serdecznie Was tam zapraszam ;) KLIK z boku w kolumnie też jest strona Facebook ;)
 Przejdźmy już do TAGu. Od razu mówię, że zdjęcia robiłam telefonem ;D


 Z postaci męskich wlosował mi się:
 Jako pierwszy:
Rhysand z ,,Dworu Cierni i Róż'' S .J. M., którego uwielbiam <3
 Kolejny zaszczytu dostąpił:
Blaise Zabini z serii o Harrym Potterze i chyba nie muszę mówić, że to kolejna postać, którą baaaa(...)aaardzo lubię :P
 Next person is....
...Simon! Bohater powieści ,,Simon oraz inni homo sapiens'' B.A. 
 Czwartą wylosowaną postacią jest...
... Magnus z serii ,,Dary Anioła'' C.C. i od razu mówię, że przepraszam, za to co później zrobię, ale to wydało mi się takie konieczne :P
 I ostatni w mojej wymieniance to...
... Daniel z mojego ukochanego ,,Kochając pana Danielsa'' *-*

Teraz kobitki :D
Na początek leci:
Sadie z ,,Kronik rodu Kane'a'' R.R. :D
I w tym momencie chciałam napisać ''The second woman is...'', ale zdałam sobie sprawę, że to właśnie za to przepraszałam Was przy Magnusie, ponieważ kolejną osobą jest...
Alec z ,,Darów Anioła'' C.C. 
Moje serce chore z miłości do Malec'a kazało mim go tu dać, no i tak jakoś padło na Alec'a, że robi za tą babkę :P 
Mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi za złe takiego małego przewinienia ;)
So now: 
The third woman is...
Natasza z serii o Tomku Wilmowskim A. SZ., ale o niej opowiem troszku więcej, jak już przyjdzie jej czas ;)
(Bo domyślam się, że niewiele osób ją zna)
Czwarta w kolei jest:
Rosie z ,,Love, Rosie'' C.A. 
I tu przyznaję się bez bicia, że jak film  bardzo, ale to bardzo mi się podobał, tak ksiązka mnie bardzo znudziła. Miał może ktoś podobnie? ;D
I ostatnią postacią jest:
Ginny z serii o Harrym Potterze ;)

Z racji, iż wszystkie postaci już mam, moimi liczbami zostają: 3,6,9 ;)
Moja plansza wygląda tak:


Simon KOCHA Rosie
Hmmm... No to raczej, by nie wypaliło...
Pominę różnicę charakterów, ale Simon jest gejem...
Nie wiem... Jakoś nie widzę ich razem

Rhysand UWIELBIA Ginny
W sumie oni jako przyjaciele... To mogłoby wypalić :D
Oboje mają w sobie to coś, co przyciąga innych.
Bardzo charakterni i moim zdaniem często używają ironię (swoją drogą tak jak ja XD)

Daniel LUBI Nataszę
Hemmm... Oboje byli dość spokojni... Kurcze dziwnie mi ich porównywać, bo ona żyłą w czasie I Wojny Światowej, a on w ówczesnych czasach... Ale ja nie staję im na drodze :P

Blaise ZDRADZA Sadie
Nope.
Znaczy się ja wiem, że on mógłby coś takiego zrobić, ale on i Sadie mi do siebie pasują, a on by nie zrobił jej tego, jeśli byliby razem serio serio.

No i co mi teraz wyszło? Ja Wam mówiłam, że to przeznaczenie <3
Magnus CAŁUJE Aleca
Czy ja tu muszę cokolwiek dopowiadać? To jest oczywiste, że oni do siebie idealnie pasują <3
Malec Forever *-*

Dziękuję za to, że dotrwałeś do końca tego posta ;)
Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zostawił po sobie jakiś ślad.
Pozdrawiam 
Ana ;*

Komentarze